Turistické centrum v Prievidzi vlani navštívilo viac ako 16.000 ľudí
Služby Turisticko-informačnej kancelárie (TIK) v Prievidzi vlani využilo 9599 domácich a 6466 zahraničných klientov. Neziskovú organizáciu kontaktovali turisti i prostredníctvom telefónu či elektronicky. Vyplýva to z výročnej správy TIK Prievidza za minulý rok.
"TIK sa neustále snaží rozširovať možnosti v oblasti služieb alebo suvenírov. Okrem toho poskytuje i pravidelný predaj vstupeniek a cestovných lístkov, čo využívajú najmä domáci obyvatelia," načrtla riaditeľka neziskovej organizácie Diana Šurkalová Dušeková.
Cez novú službu výdajného miesta doručovateľskej spoločnosti si podľa nej našlo viac ľudí cestu k tovaru, ktorý TIK ponúka. Rozšírila tiež predaj publikačnej činnosti autorov z regiónu.
"Snažíme sa stabilne ponúkať aj možnosti prehliadky mesta aj prostredníctvom mobilných aplikácií, ktoré približujú zaujímavým spôsobom zaujímavosti v našom meste. Ide o Prievidzské selfíčka alebo Zlatú prievidzskú cestu, ktorú ponúkame aj ako prehliadku s lektorom. Veľmi si to obľúbili aj školy z regiónu," priblížila ďalej Šurkalová Dušeková. TIK podľa nej propaguje tiež mestskú hru Krotitelia strašidiel, ktorá sa príbehom snaží priblížiť mladej i staršej generácii mesto.
Výročnú správu TIK Prievidza vzali na vedomie prievidzskí mestskí poslanci na svojom poslednom rokovaní.